ول ول ولنتاینتون مب مب مبارک

لیلی لیلی جان لیلی

قصه ها داری خیلی

من فداتم والا والا

خود میدونی خوشگلی

.

.

سلام

ولنتاینتون بخیر

یه جعبه شکولات قرمز خوشگل و خوشمزه تقدیم بهت

14 فوریه هم رسید

روز عشاق

چی؟

روز عشاق

یعنی چی؟

یعنی روز من و تو

تکرار کن

روز عشاق یعنی روز من و تو

من و تو

مج و لیلی

آها

باریکلا

خب

شوخی بسه

سنگین باش

365 روز دیگه گذشت

یادمه روز عشاق سال قبل رو من کرج بودم

شب خوشی بود

خیلی چیزارو تا حالا دو بار با هم جشن گرفتیم

سالگرد اولین سال آشناییمون بود

تولدت بود

و حالا هم این روز

خیلیه هااااا

یک سال و هشت ماه رو با هم زندگی کردیم

خیلی خوبه

خیــــــــــــــلی

توام خیلی خوبی

همه چی خوبه

همه چی دوست داشتنیه

خاطرات خوب

خاطرات قشنگ

که هیچ وقت شاید واسم تکرار نمیشه

به پاس همه خوبی ها و مهربونی هایی که داری این روز رو بهت تبریک میگم

هیچ که نمیتونم هدیه ای واست بخرم

اما این قلبمو که امانت برده بودی میدمش مال خودت

این قلب من واسه خود خودته

روی گل و صورت زیباتو میبوسم عزیز دلم

به همون اندازه که فکر میکنی دوست ندارم دوست دارم

عشقولک ناز من

دختر ناز مهربون تپل خوشگل خوش اخلاق خوش قلب

مبارکت باشه عجیجم