روز پدر بر بابا مجتبی ۱۰ سال دیگه مبارک...

روز پدر بر بابا مجتبی ۱۰ سال دیگه مبارک...

 

این جمله ای بود که عزیزم سال پیش بهم گفت و هنوزم فراموش نکردم

و بهتر بود میگفت روز پدر بر بابا مجتبی ۱۰ سال آینده که مامان بچه لیلی باشه مبارک

 

امسال هم که هنوز تبریکی از طرف لیلی واصل نشده اما بی تبریک عزیزی...

 

روز مرد و روز پدر رو به خودم تبریک میگم   اما بشرطی که مامان بچم لیلی جونم باشه

مشهد و امامزاده

یادمه یه شب بهم گفتی امروز امامزاده بودم

گفتی امروز امامزاده بودم و از خدا یه چی خواستم که روم نمیشه بگم, گفتی شاید جسارت باشه که بگم و حتی شاید برای تو مثل نفرین باشه

با این که حدس زده بودم که چی میخوای بگی ولی دوست داشتم که از زبون خودت بشنوم

 

و گفتی امروز از خدا خواستم که اگه صلاح میدونه ما رو بهم برسونه

 

اون شرم و حیا قشنگت رو موقع گفتن این حرف فراموش نمیکنم...

 

و دیشب که گفتی تو راه مشهدیم ناخواسته یاد اون شب افتادم

 

امیدوارم دوباره درخواست خودت رو با خدا در میون بزاری و این بار از امام رضا مدد بگیری تا برای همیشه واسه هم بشیم

دست تو رو گرفتن آی چه حال خوبی داره...

جوری دلم گرفته که دل و دماغ نوشتن ندارم

ترجیح میدم بهت فکر کنم تا دربارت بنویسم

 

شاید شهیار قنبری حس و حال من رو بهتر بیان کنه

 

 

 

دست تو رو گرفتن آی چه حال خوبی داره...

یواشکی بوسیدن آی چه حال خوبی داره...

 

پیاده رو ها همشون پشت قباله ی تو
کنار تو ترس من آی چه حال خوبی داره...

 

نبض تو رو شمردن، آی چه حال خوبی داره
قفل قفس شکستن، آی چه حال خوبی داره...


 

بذار که از پچ پچ ما خبر چینا کر بشن
رهایی مرد و زن، آی چه حال خوبی داره...


لرزش دست منو تو آی که چه حالی داره
بوسه های پیاده رو آی که چه حالی داره...


از همه ی دار و ندار من مراقبت کن
از این دو چشم مست شب شکن مراقبت کن


از این نگاه سرخ سرخی که آتیش گردونه
از این دو طاق نصرت روشن مراقبت کن


جرم سیاه منو تو رویای رنگی داشتن
چقدر قشنگه بی اجازه مو تو شونه کردن


حبس ابد با تو چه خوبه آی چه عشقی داره
پس تا ابد حرفای شاعرانه بیشتر بزن


لرزش دست منو تو آی که چه حالی داره

بوسه های پیاده رو آی چه حال خوبی داره...


متهم ردیف یک منم که از تو مستم
انجا کنار مرده ها منم که زنده هستم


جرم من اینه که چشام سایه ات رو قاب گرفتن
رو پوست شب اسم تو رو خال کوبی کرده دستم

 

آی چه حال خوبی داره

آی چه حال خوبی داره ...