لیلی لیلی، انتظارتم قشنگه

سلام

لیلی منم همه گفته هاتو تایید میکنم و کاملا" موافقم

حالا که همین ارتباط کم و کوچولو اما فوق العاده صمیمی داریم، چرا از این فرصت برای روحیه دادن به همدیگه استفاده نکنیم؟

موقعی که من میتونم هر کسی رو شاد کنم یا بخندونم، چرا از لیلی خودم دریغ کنم؟

هم تو خوب روحیات منو میشناسی و هم من تورو

و قشنگ میدونیم با چی خوشحال میشیم و با چی غمگین

از این محفل دوستانه واسه پایداری همیشگی علاقه و دوستی و عشقمون استفاده میکنیم

منم بیشتر سعی میکنم واست شرح احوال بنویسم

لیلی تو واسه من یه دونه بیشتر نیستی که، اما واسه من دنیایی

____

امروز یه آهنگ از تو آرشیوم پیدا کردم

خیلی خیلی خوشگل بود

بهت پیشنهاد میکنم حتما" گوش بده

هر وقت هم گوش میدم دلم به هوای تو پرواز میکنه

آهنگ لیلی ، خوانندش هم جهانه

هم آهنگ قشنگه هم شعرش

شعرشو واست مینویسم تا بدونی به یادت چی گوش میدم

واسه چی فاصله افتاده میونه تو و من
ناز اون نگاتو قربون دیگه آتیشم نزن

داره دیوونه میشه دلم تو سینه واسه تو
دل من تنگه برات هی به من نگو برو

لیلی لیلی لیلی لیلی 
دل من واسه تو تنگه
لیلی لیلی لیلی لیلی
روزگارتم قشنگه
لیلی لیلی لیلی لیلی 
زندگی با تو قشنگه
لیلی لیلی لیلی لیلی 
انتظارتم قشنگه

نمی خوام نمیشه دیگه
بی تو اینجا زنده باشم
تویی اونکه همه میگن 
من اسیر خنده هاشم

تویی یک دونه و لیلا 
منم اون عاشق تنها
تو رفیق شبو گریه 
من اسیر شب یلدا

آهنگو برات آپلود کردم، با این که میدونم واست سخته اما اگه نداریش حتما" حتما" دانلودش کن

http://parsianbox.persiangig.ir/document/Leili.mp3

لیلی خوشگلم

خیلی دوست دارم

بعد از مدت ها

با حضور گرم تو و با کمک تو دارم دوباره آرامشمو بدست میارم

دارم میشم همون مجتبی ی خودت

همون مجتبی یی که ازم میخواستی

همون مجتبی سابق

بخوای نخوای واسه خودمی

عزیزمی

آرزویم این است

مریم حیدرزاده - آرزویم این است

آرزوی من اینست که دو روز طولانی
در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی

آرزوی من اینست یا شوی فراموشم
یا که مثله غم هر شب گیرمت در آغوشم

آرزوی من اینست که تو مثله یک سایه
سرپناه من باشی لحظه تر گریه

آرزوی من اینست نرم و عاشق و ساده
همسفر شوی با من در سکوت یک جاده

آرزوی من اینست هستی تو من باشم
لحظه های هوشیاری مستی تو من باشم

آرزوی من اینست تو غزال من باشی
تک ستاره روشن در خیال من باشی

آرزوی من اینست در شبی پر از رویا
پیش ماه و تو باشم لحظه ای لب دریا

آرزوی من اینست از سفر نگویی تو
تو هم آرزویی کن اوج آرزویی تو

آرزوی من اینست مثله لیلی و مجنون
پیروی کنیم ازعشق این جنون بی قانون

آرزوی من اینست زیر سقف این دنیا

من برای تو باشم تو برای من تنها

آرزوی من اینست...

لیلی لیلی لیلی ...

سلام لیلی

چطوری لیلی؟

خوبی لیلی؟

چه خبر لیلی؟

چه کارا میکنی لیلی؟

حالت بهتر شد لیلی؟

نبینم دیگه ناراحت باشی لیلی؟

من چرا این قدر تو رو دوست دارم لیلی؟

چرا وقتی عصبانی میشی این قدر ناز (نگفتم خنده دار) لیلی؟

موقعی که عصبانی میشی خیلی خیلی ناز میشی، 

موقعی که میگم خوردنی یی تو نگو نه

الان که داشتم فکر میکردم دیدم چقدر دوست دارم موقعی که حسابی عصبانی میشی محکم بغلت کنم و فشارت بدم

یه چی به حرفام اضافه میکنم که امیدوارم تو زندگیت اضافه کنی و یکم از این حال و هوا خارج بشی

همیشه کاری رو که انجام میدی واسه دل خودت انجام

اون کاری رو انجام بده و اون جوری انجام بده که مورد تایید خودت باشه

هیچ وقت به تایید یا رد دیگران کاری نداشته باش

به هر حال من دوست ندارم تو ناراحت باشی توپولیم

یه روز تو ساکت باشی، اینجا هم سوت و کور میشه

چشم و چراغ اینجا تویی