اشک و لبخند

این آقای سید محمد که پرسیدی کیه؟

این وبلاگ زمانی که آپدیت میشه، اسم و آدرس تو صفحه اصلی بلاگ اسکای بین وبلاگ های آپدیت شده میره

حالا این عنوان Leili Is My Love واسه یه سریا کنجکاوی به وجود میاره که این جا چه خبره؟ لیلی کیه؟ چرا دوسش داره؟ و ...؟ همه اینا دست به دست هم میده که طرف پاشه بیاد تو وبلاگ و میبینه یه دختر و پسر نشستن و واسه هم مینویسن

شایدم میخوان ببینن این لیلی که من دوسش دارم کیه؟ واسه همینم میان تو

این کسی هم که تو گفتی احتمالا یکی از همونا بوده که از تصادف روزگار حدس میزنم یکی از رشته های اقتصاد صنعتی - حسابداری - مدیریت (به خاطر مشترک بودن اقتصاد خرد) درس میخونه

برای شفاف سازی بیشتر هم بگم که ایپی شو سرچ زدم و فکر کنم شیرازی هم باشه

حالا از اینا بگذریم

از هر چه بگذریم سخن تپل خوش تر است

یا به قول شاعر از صدای سخن عشق یا همون تپل ندیدم خوش تر...

ما دوستیم یا دوست نیستیم؟

در این که ما دوست هستیم هیچ شکی نیست؛ مگه با هم دشمنیم؟ مگه جنگ داریم؟ پس با هم دوستیم

اصولا در جوامع پیشرفته و نیمه پیشرفته و در حال توسعه اولین مرحله آشناییت دوستی هستش، حالا به این استدلال منطقی زیر دقت کن (ایشالا که منطق خوندی؟)

اولین مرحله آشناییت، دوستیه

ما با هم آشناییم

پس نتیجه میگیریم که ما با هم دوستیم

اما اینک ما فرض میکنیم که منظور تو از تقسیم بندی دوست و دشمن و قهر نبوده و منظور تو دوست معمولی و دوست خاص یا همون عشق بوده
همه این ها الان به تو مربوطه

یعنی باید ببینیم تو چه حسی داری

اگر میبینی اینجا یکم تو این چند وقته فضاش شاد شده و از اون حالت رمانتیک و احساسی و اشک در بیار در اومده بخاطر اینه که خودم دوست داشتم یکم از اون فضای غمگین در بیامف خودتم میدونی که واسه احساسی نوشتن اولین چیزی که احتیاج هستش فاز غم بگیریم و اگه من بخوام عاشقونه یا احساسی بنویسم اینجا هیچ فرقی با هیئت عزاداری نخواهد داشت

کلید خنده و شادی تو هم دست منه

اصولا جامعه شناسا گفتن که خندوندن از گریه در آوردن سخت تره

تو که تنهایی نمیتونی خودت با خودت حرف بزنی و بخندی؟ اما تا دلت بخواد میتونی با سر هم کردن داستان و اینا اشک خودتو در بیاری

حالا که من میتونم تو رو بخندونم، چرا این یه ذره شادی ازت دریغ کنم؟

این طوری هم وجدان خودم راحت تره، هم این که یه رضایت قبلی دارم که تو شادی

واسه هیچ عاشقی بهتر از این نیست که معشوقشو شاد و سر حال ببینه

اگه میبنی تو هر جمله ام صد بار نمیگم دوست دارم بخاطر اینه که نمیخوام از این فضای شاد و شنگول خارج بشیم

مگه غیر از این بود که تو عاشق همین دیوونه بازیای من شدی و من عاشق خنده های خوشگل تو؟

مجتبی؛ استاد اقتصاد خرد

سلاملکم

چطوره حال شما؟

روزگار به مراد هست؟

ایام به کامه؟

خدا رو شکر سه تا امتحان متوالی اولی ما امروز به خشنودی و خوشوقتی گذشت

ما یه درسی داریم به اسم اقتصاد خرد، مطمئنا کسایی که حتی برای یه بار هم شده لای این کتاب رو باز کردن به سختی این درس اعتراف میکنن

یه درسی در حد ریاضی (اونم ریاضی 2 دانشگاه)

خلاصه امروز امتحان اقتصاد خردم ساعت 2 بود، از 7 صبح بیدار شدم و تا ساعت 12.30 یه کله داشتم درس میخوندم، موقعی که دیگه باید میرفتم سر جلسه مطمئن بودم که هیچی بلد نیستم و خودمو آماده کرده بودم که یه ترم دیگه همین درس رو بخونم

موقعی که برگه سوالارو گذاشتن جلوم انگار دنیا رو بهم دادن

همه سوالارو بلد بودم

خلاصه شروع کردم به نوشتن

وقت امتحان 105 دقیقه بود، حدود یک ساعت از جلسه امتحان گذشته بود که ذهنم خسته شد، از صبح داشتم همین طور با عدد و رقم ور میرفتم ، به هر دشواری بود امتحانو پاس کردیم رفت

الانم همه جا رو عدد و نمودار و فرمول میبینم

دلتا کیو بر روی دلتا پی ضرب در پی  بر روی کیو جوابش میشه کشش نقطه ای تقاضا

ATC = AFC + AVC

بهترین ناحیه برای تولید ناحیه دوم هستش که برابر میشه با بین قله های هزینه متوسط نیرو کار و هزینه نهایی نیرو کار

مخم داغون شده 

خلاصه امتحانی که حدس میزدم که میفتم رو فکر کنم 15-16 بگیرم

آها راستی

این جمله ای که خودت برام نوشتی رو یه بار دیگه بخون

 ishalla ke khoob dadio midi

این چه ادبیاتیه دیگه که تو داری؟

آره آره، خوب دادم و خوب میدم اصلا دادنم خوبه 

سلام

تپل دعا کن

سه تا امتحان تو سه روز پشت هم دارم

فردا و پس فردا و پس اون فردا سه تا امتحان سخت دارم

این سه تای اول رد بشه خیلی راحت تر میشم

حالا سختی امتحانا یه طرف این درد دستم یه طرف

منم که دست راستم

مجبورم با همین انگشت و دستم بنویسم

این طوری هم که میدونم قم کاشان برف اومده اما تهران هوا صاف صافه و یه دونه بارونم از آسمون نچیکده و یه قطعه ابرم تو آسمون نیست

اما تا دلت بخواد سوز سرد یخبندون از قم و کاشان میاد اینجا

باد یخ که میزنه تو صورت، آدم حس میکنه دارن صورتشو با چاقو میبرن

ما که برف و بارون نداریم، جای دیگه برفش میاد، باد و سرماشو ما باید تحمل کنیم

این تپله هم که اینجا نیستش محکم بغلش کنیم گرم بشیم، پس مجبوریم سرما بکشیم

راستی

باز به اون یکی وبلاگه سر بزن

بازم نوشتم

crop.bloghaa.com

مراقب خودت باش تپلکم